måndag 17 augusti 2015

Presentation



Hej! Trevligt att du har kikat in på min lilla blogg!


Jag är en ung kille som idag börjat 9:an och är mycket intresserad av ekonomi. Alla andra ekonomibloggar har jag redan läst och tycker alla är lika underbara att läsa, så mycket nyttig information som man lär sig vid varje läst inlägg! Gick till biblioteket i sommar och lånade 10 böcker om aktier + andra saker gällande ekonomi. Nu har jag läst ut dem och gjort min första investering i aktier, det blev en fond för att börja med, ska senare gå vidare och investera direkt i aktier! Jag älskar ekonomi och fick högsta betyg på det i skolan!


Jag har bestämt mig att jag ska bli riktigt riktigt rik, jag menar att jag kommer sitta i jaccucin i 100metersyachten när jag är 50 och efteråt kunna ta på mig min snygga armaniskjorta, mina Hugo Boss byxor, min hundratusendollars Rolex och mina exklusiva Louis Vuiton skor. Jag tänker dela med mig av viktiga händelser kring min egna privatekonomi, mina målsättningar och drömmar och hur jag tar mig fram till dem.


Nästa inlägg ska handla om mina mål, drömmar och hur jag ska göra för att nå dem!
Så glöm inte att kika in här snart igen:)



Med vänliga hälsningar morgondagens miljonär:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar